marți, 2 martie 2010

Dunno

Patru filme care mi-au plăcut :
- The hangover
- Valentine's day
- Step up 2
- Welcome to zombieland
Patru cărţi care mi-au plăcut :
- Sunt aiurita si se ia-Caprice Crane
- Weekend cu mama - Vera Ion
- Regina gafelor-Meg Cabot
- Regina gafelor la New York-Meg Cabot
Patru prieteni apropiaţi :
- Leia
- Ana
- Vera
- Maria-Lissa
Patru mâncăruri preferate :
- Pizza
- Spaghetti
- Tortellini
- Mec :-??
Patru lucruri pe care le-am făcut azi :
- Am invatat la bio
- M-am jucat cu cainele lu Soare
- Am vorbit cu leia la telefon:))
- M-am uitat la televizor
Patru locuri unde am dormit :
- La Alexandra
- La Scorteni
- La Maria
- La varmiu
Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :
- Blogger.com
- Hi5.com
- Google.com
- Youtube.com
Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :
- Telefonul
- Aparatu' foto
- CD-urile Grey's anatomy
- O carte
Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :
- Tricoul norocos
- Sutienul cu floricele
- Chilotii cu acadele
- Sosete roz
Patru profesori preferaţi :
- Cojo
- Tomescu
- Cotovanu
- Muntean/u
Patru colegi de bancă de până acum :
- Leia
- Ana
- Vera
- Radu
Patru numere preferate :
- 8
- 18
- 2
- 5
Patru poeţi preferaţi :
- Alecsandri
- Cosbuc
- Eminescu
- Dunno:))
Patru persoane cu care am vorbit azi :
- Leia
- Ana
- Vera
- Mada
Patru instrumente la care aş vrea să cânt :
- Chitara
- Tobe
- Chitara
- Tobe
Patru materii preferate :
- Dirigentie
- Engleza
- Fizica
- Romana
Patru regrete :
- Ca nu am invatat in primu semestru
- Ca mananc prea mult/sunt prea grasa
- Ca sunt prea moale(as in feelings)
- Ca nu pot sa trec peste el:|
Patru persoane cărora le pasez leapşa :
- Cine
- O
- Sa
- Vrea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu