sâmbătă, 13 februarie 2010

Usuca-te moarteo!

Frate imi era dor sa rad cu atat pofta.Azi m-am simtit chiar fericita.Am ras pe bune.Am uitat de probleme.De griji.De tot.
M-am intalnit cu Didi in fata scolii.Si tremura.Ca ii spusese unu pe strada: USUCA-TE MOARTEO!M-am dus sa-mi iau capuccino si tipa de acolo s-a uitat urat la mine.Vorbea cu alta tipa despre telenovele si dragoste:-s. Ne-am dus la meci si a venit si Bart.Si erau numai tarani.Antrenorul lor sa enervat si a inceput sa arunce cu chestii :-s.Era o pitipoanca arbitra. Eu:"Zici ca a venit de pe centura" Diana:"oricum are ceva in gura:))".Un taran avea o soseta de un fel si una de alt fel.Si cand alerga ia cazut un adidas:)).Diana se uita cat de intelectual mananca Calin(scuze de cacofonie) popcorn cu degetele lui grasute.Si cand Calin se urca pe spalier Diana zicea ca aspira la mai mult.Eu ziceam ca e o maimuta.
Dupa ce s-a terminat meciul mama lu Anton ne-a dus la KFC.SI Diana nu stia sa inchida usa de la masina =)).Si matei voia sa o bage in portbagaj.

Un comentariu: